Sunday 26 March 2017

SuperRich Puteri Vanilla (Red Hot! Item)




INGIN KELIHATAN 'GORGEOUS, AWESOME & PASSIONATE'?
SPV penyelesaiannya...

1- Hasil gabungan terbaik terdiri daripada ekstrak buah tomato, manggis, delima, biji anggur, biji apricot, durian belanda, pueraria yang terpilih, manjakani, madu, kurma, Oligo, habbatussauda, maquiberry, protein soya dan vitamin B17 menjadikan SuperRich Perfect Lady cukup khasiat umpama memakan gabungan 15 makanan tambahan/jamu/vitamin untuk tampil anggun, menawan dan menggiurkan.
2- Memontokkan eset utama wanita (pinggul dan payudara) . Montok secara semuajadi.

3- Menegangkan dan menganjalkan payudara yang kendur terutama sekali bagi wanita yang mempunyai payudara yang jatuh selepas melahirkan bayi dan selepas berhenti menyusukan bayi.
4- Memejalkan dan membentuk pinggul sesuai untuk wanita yang berpunggung leper/ kecil dan ingin punggung yang seksi seperti artis Hindustan. Pastinya bentuk badan anda lebih menarik dengan memiliki aset punggung idaman suami anda.
5- Menjadikan kulit anjal dan muda. Kesan bukan setakat pada payudara tetapi menyeluruh termasuk menghasilkan kulit yang halus mulus seperti muda remaja. Manfaat dua dalam satu yang anda perolehi hasil pengambilannya pastinya menguntungkan anda.
6- Dapat mengetatkan vagina bagi wanita yang menghadapi masalah vagina longgar dan keputihan. Suami pasti tersenyum gembira sampai termimpi-mimpikan anda setiap malam.

7- Mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuriat 

8- Meransang bahagian dalam miss v untuk menghasilakn cecair semulajadi/pelincir.

9- Menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'. Semestinya menjadi idaman setiap pasangan. Mengembalikan keperawanan seperti malam pertama. Dara selepas melahirkan.

10- Mengekalkan awet muda walau sudah berusia. Bak kata orang pantai timur. "Awet Mudo Sokmo".




Siapakah yang memerlukan SuperRich Puteri Vanilla(SPV)?
-----------------------------------------------------------------------------------

1. WANITA YANG BELUM BERKAHWIN:

Seawal 4 hari SPV menjadikan susuk badan anda berubah. Rupa mukabumi yang mendatar menjadi beralun dan berombak. Penampakan rupa bentuk payudara yang montok dan ampuh juga bentuk punggung yang naik bulat dan pejal.

2. WANITA YANG SUDAH BERKAHWIN:

Seawal 4 hari SPV menyebabkan mata suami anda yang rabun menjadi celik bersinar disebabkan susuk tubuh anda yang berstatus Mak Dara Anak Lapan berubah menjadi Anak Dara Pujaan di malam pertama. Lurah yang hambar kembali menjadi Lurah Dalam. Lorong yang Longgar kembali menjadi Ketat dan Grip yang Super Hebat!

3. WANITA YANG SEDANG BERPANTANG / LEPAS BERSALIN / SEDANG MENYUSUKAN ANAK:

SPV juga mampu mempercepatkan proses penyembuhan luka, mengecutkan rahim, mencuci rahim (mengeluarkan semua darah kotor) serta memperbanyakkan susu badan. Ia jua menguatkan otot pelvis selepas melahirkan bayi dan menguatkan bahagian dalaman yang memainkan peranan 'grip'.

4. WANITA YANG INGINKAN ANAK / SEDANG BERUSAHA MENDAPATKAN ZURIAT:

SPV mengembalikan rahim ke kedudukan asal dan menyeimbangkan hormon sesuai untuk mereka yang merancang untuk mendapatkan zuriat.

IN SHAA ALLAH, andai kita berusaha untuk memperbaiki kesihatan dan kecantikan luar dan dalam, pasti akan mendapat hasil yang diinginkan.

Dengan izin Allah, kami mampu menjadikan para wanita kembali GEMBIRA & TERSENYUM!!!




!!!TESTIMONI!!!

No automatic alt text available.


Image may contain: text


Image may contain: text


No automatic alt text available.


Image may contain: text

~BANYAK LAGI TESTIMONI SPV YANG TIDAK KAMI PAPARKAN~
~UNTUK MELIHAT PAPARAN PENUH TESTIMONI 
SPV SILA KLIK LINK DI BAWAH~

Testimoni SPV




Info lanjut atau berminat mendapatkan produk hubungi Chah Hasan melalui: 
Mobile - 0137241753


No comments:

Post a Comment

Adara Foundation (Red Hot! Item)

NAK TAHU RAHSIA MAKE-UP TAHAN LAMA?  Lately, raaamai yang bertanya dan puji make-up saya semakin nampak smooth, semakin cantik ...